My Friends !

Monday, March 28, 2011

Photos of the week.

 

Assalamualaikum, 
hari tu huje.... Jadi, aku pom ambik maso nih untuk shoot bbrapo keping gambar untuk dikongsi ngan korang semua. Sorry la deh kalu quality gambar kure....

IN FRONT OF KOKURIKULUM ROOM
RAINY DAY AT SMK ISMAIL PETRA

CIKGU MASRI

 Ini gambar cikgu Add Math aku, Cikgu Masri. Cikgu yg paling best mengajar add math. Cara beliau mengajar boleh la faham ckit2....
 
RAJA FIRDAUS, DANIAL AND AMIER


Gambar ini aku shoot minggu lepas maso lepas skoloh. Raja Firdaus (kiri) ajar Danial (tengah) main lagu Baik-baik Sayang. Manakala, Amier (kanan) tengok jas diorang main gitar.


DANIAL AND HIS GUITAR

 Yakkk!!.. Danial tgh blaja lagu baik-baik sayang.

PADANG TEMBAK
 Inilah dia tasik semulajadi yang hanya muncul selepas hujan lebat. Ramai pelancong asing datang menikmati pandangan ini pada waktu matahari terbenam. Don't waste your time. Let's go swim.

CREEPY HALL WAY
Memang ngosek la jalan nih. Aku dengar banyak cito pasal tempat nih. Ado ore oyak, tempat nih la ore penggal palo, tempat ore kno susuk dan macam2 lagi. Sapo2 nk raso keno ngenak ko hantu, sila lah ke tempat nih pada waktu malam.

ALONG THE MINI HALL SMK ISMAIL PETRA
Ado sorang budak tu. Dia main nusuk. Maso tu tengah malam. Maso budak tu jale sore, dia lalu sini pastu dio napok bendo duk duduk atas lantai jale nih. Budak tu ingat saing dio. Tapi bilow dio sapa kat bendo tu, bendo tu tibo2 hile mace kno tiup ko angin. Keesokannya, budak tu trauma dh nk mari skoloh nih. HAHAHA.

Abih suda cerita dongeng daripada aku.
Terima kasih~

No comments:

Post a Comment