My Friends !

Friday, April 16, 2010

Semangat dr Motivasi baru2 ni......

Thanks a lot to DR Fahrol Rodzi Hanafiah kerana sudi hadir ke dewan Petra untuk memberi ceramah yg menarik dan penuh dgn pelbagai cerita....Fuh,,, aku memang tabik giler arr....Skali skala kalu ade org dtng ceramah, mesti ade yg terlena atau takder kepala ( sbb tunduk kuat sgt..)...Tapi kali nih, semangat gile babi larr....

Slama beberapa jam beliau becakap tanpa henti malah suara beliau selalu kuat sehinggakan beliau hampir batuk berdarah....ceritanya plak, kadang kala lucu dan kadangkala cerita sedih pun ade.....cerita sedih tu ade kaitan ngan kehidupan beliau pd masa dahulu.....tentang ayahnya yg meninggal dan mcm2 lagi......

kalu korang tak penah dgr ceramah beliau, Dr Fahrol Rodzi Hanafiah, korang buleh tgk dlm video ini yg diambil dr blog khalidkr......
thank you.....

PART 1


PART 2


PART 3


PART 4


PART 5


ade bnyk part lagi.....tapi aku tak sempat...sorry yaa....kalu buleh, aku nak letak part dmana beliau buat magik....huhuhu....potong nenas atas tgn guna pedang x cedera langsung....and beliau try letak pisau kat mulut/pipi, pastu beliau tekan kuat2 tapi tak jadi ape2 pun.....mmg puas hati laa hari tuu.....

Ok lar...stakat nih jer aku taip...aku dah malas tulis panjang2 takut korang malas baca plak....ok....

Assalamualaikum....

2 comments:

  1. mekasih sbb upload...Dr,Fahrol mmg the best!

    ReplyDelete
  2. luaran best!! dalaman ermmm... pape pn mmg dia terbaik sume aspek!! beware.. fazieralotfi :))

    ReplyDelete